Объявление

Свернуть
Пока нет объявлений.

WoD бета: Чернокнижник (Варлок)

Свернуть
X
 
  • Фильтр
  • Время
  • Показать
Очистить всё
новые сообщения

  • WoD бета: Чернокнижник (Варлок)

    0. Статы

    Удаленные

    Хит (меткость) и Экспертизу (мастерство) убрали со всех вещей, но не удалили из игры в целом.
    У всех персонажей следующие изменения при нанесении урона:
    • шанс попадания по цели равен - 100%
    • шанс цели уклониться - 0%
    • шанс цели парировать вашу атаку - 3%
    • glancing blows - 0% (урон от обычных атак не будет уменьшаться по целям на 1, 2 или 3 уровня выше, включая боссов)
    • цели на 4 уровня выше игрока все еще могут избежать попадания вашего заклинания
    • и не относящийся к локам, но приятный момент - для дуал вепонов шанс промаха останется 17%, чтобы сохранить баланс с одноручными пушками.
    На всем шмоте, камнях и чантах эти характеристики заменили Критом, Хeйстом (скоростью) и Мастери (искусностью).


    Основные
    • Интеллект больше не увеличивает шанс крита.
    • Вепон демедж уменьшен на всех пушках на 20%.
    • AP, SP и вепон демедж теперь влияет на весь хил и все дамажащие способности.
    Вторичные
    • Haste (Скорость): (без изменений) увеличиваеть скорость атаки, каста и реген некоторых ресурсов игрока.
    • Critical Strike (Крит): (без изменений) увеличивает шанс крита, увеличивает урон в 2 раза. Базовое значение для всех классов 5%.
    • Mastery (Искусность): (без изменений) увеличивает эффект от специализации игрока.
    • Multistrike: (новый) Grants two chances for your damage and healing effects to fire an additional time, each at 30% effectiveness
    • Versatility: (новый) Увеличивает ваш урон и лечение, уменьшает входящий урон.
    • Spirit (Дух): (без изменений, healer-only) Увеличивает регенерацию маны
    • Bonus Armor: (новый, tank-only) Увеличивает армор
    Дополнительные новые
    • Movement Speed: Увеличивает скорость передвижения.
    • Indestructible: Вещи меньше ломаются
    • Leech: Самохил на какой-то % от нанесенного урона или исцеления.
    • Avoidance: Увеньшает взодящий урон от АоЕ.
    Dev Watercooler – Stat Updates for Warlords of Draenor 6/4/2014
    06/2014
    In this Dev Watercooler, we'd like to give an update on secondary and minor stats in Warlords of Draenor. A lot has changed since we first revealed our plans at BlizzCon, so this blog will not only cover the latest developments related to what we've already discussed, but also go into detail on some new changes we've got in the pipe.

    Secondary Stats
    Existing Secondary Stats: Hit, Expertise, Dodge, Parry, Crit, Mastery, Haste, Spirit

    As we announced at BlizzCon, we're retiring Hit, Expertise, Dodge, and Parry. Hit and Expertise weren't really providing very interesting gameplay, and Dodge and Parry are being replaced with Bonus Armor. Check out the Patch Notes for further discussion on why we removed these stats.

    The other secondary stats-Crit, Mastery, Haste, and Spirit-work well and will be sticking around. One important note is that Spirit will only appear on items for specific slots (fingers, neck, back, and trinkets) and will give a much stronger benefit than it does today. Healers will prefer items with Spirit for those slots, but otherwise will use similar gear to everyone else.

    New Stat: Multistrike
    A new stat in Warlords of Draenor, Multistrike grants your spells, abilities, and auto-attacks additional chances to activate. If you've been following along since BlizzCon, you may remember that in our early plans, your Multistrike chance would split between two rolls and effectively have a 200% cap. We've since changed that to make it more clear and intuitive: the full chance is given to both rolls, with a 100% cap.

    Now Multistrike grants your spells, abilities, and auto-attacks the chance to activate up to two extra times at 30% of normal effectiveness. For example, if you have 55% Multistrike and cast a Fireball that does 1000–1100 damage, you'll have two separate 55% chances to automatically follow with another smaller Fireball that does 300–330 damage. That means every time you cast Fireball, you have a chance to see one big-damage Fireball, and then two smaller-damage Fireballs leave your hands in quick succession.

    New Stat: Bonus Armor
    Throughout the game's history, some items have had bonus armor on them, which made them more attractive to tanks. After we removed Dodge and Parry, we wanted to replace these stats with a new tank-specific stat, and Bonus Armor fit the bill nicely. As with Spirit, it'll only show up on rings, necklaces, cloaks, and trinkets. It's clearly valuable to all tanks, and will be tuned to be much stronger than other secondary stats. Tanks will want to use items with Bonus Armor for those slots.

    Retiring Stat: Amplify

    We tried out Amplify on trinkets in Siege of Orgrimmar, and at BlizzCon we announced that it'd be a stat in Warlords of Draenor. The intent of Amplify was to multiply the effects of your other secondary stats. However, as we continued development, we found that Amplify had some design problems. In particular, we determined that it would quickly become the absolute best stat for everyone. On top of that, even if we were to apply heavy diminishing returns, the stat still wouldn't have an interesting effect on your gameplay. For those reasons, it's no longer going to be a stat in Warlords of Draenor.

    Retiring Stat: Readiness
    Readiness was another stat that we tried out on Siege of Orgrimmar trinkets. This one looked solid at first. Cooldown reduction is a great concept, the idea was well received, and although there were some balance issues, they seemed solvable. However, as we continued development, we hit a snag. Readiness works great in small quantities on the scale of a trinket or two, like in Siege of Orgrimmar. However, when we expand that to a point where you could potentially have Readiness on all of your character's gear, problems arise.

    Using a damage-dealing (DPS) class as an example, most of the stat's value comes in letting you use your temporary burst-damage cooldowns (Arcane Power, Vendetta, Recklessness, Dark Soul, etc.) more often. Most of those cooldowns increase damage by 20%–30% while active, which is substantial for a temporary burst ability, but doesn't compare well against secondary stats. If you stack a lot of Crit and can reach 30% Crit from gear, that's more or less a 30% passive increase to damage. If secondary stats are equal, you should be able to stack Readiness instead, and get a damage increase that's similar (or at least close). But how do we give you a 30% damage increase from letting you use a +20% damage cooldown more often? And once you get to 100% uptime, then what?

    We experimented with many potential design changes but never found a version of Readiness that really felt good, so we're going to shelve it for now, at least as a common secondary stat. You may still see it pop up occasionally in small quantities, such as on a trinket.

    New Stat: Versatility

    The removal of Readiness left some space in our itemization plans and room for another stat to take its place. It's important to offer players plenty of different secondary stats so that you have a wide variety of interesting and compelling gear to choose from. To that end, we've been working on a new secondary stat called Versatility. Versatility is pretty simple: 1% Versatility grants a 1% increase to your damage, healing, and absorbs, and reduces the damage you take by 0.5%. It's a straightforward, obvious upgrade to your primary role's performance, but also gives significant boosts to secondary role performance and survivability. The healing increase it provides does work on self-heals, such as Recuperate, for example. We won't be tuning it to be anyone's highest throughput secondary stat, but it'll be close, and it'll give you a nice boost to how versatile your character is in the process. It'll be especially attractive to hybrids who want to feel more "hybridy."

    Minor Stats

    Most gear that drops in Warlords of Draenor has a chance to have a random bonus in addition to its normal stats. We call these "minor stats," and they provide a small but useful bonus to your character.

    New Minor Stat: Movement Speed
    The first of our minor stats is Movement Speed, which, as you can probably guess, increases the speed that you move by a small amount. Previously, movement speed increases came from enchants and various class abilities, but otherwise never directly came from gear. The Movement Speed minor stat will stack with all other sources of movement speed, but we'll be keeping the maximum benefit you can get from it fairly low-we want it to feel like a fun bonus when you get it, but not a large increase to character power.

    New Minor Stat: Avoidance
    Another minor stat, Avoidance, has previously only ever been used for a few prominent class pets. It reduces the damage you take from area-of-effect (AoE) attacks, though compared to the pet version, the Avoidance minor stat will come in much smaller quantities. The goal is to soften the blow of AoE attacks a bit, but not allow you to just stand in the fire.

    New Minor Stat: Indestructible (previously Sturdiness)
    We called this one Sturdiness when we announced it at BlizzCon, and its original effect reduced durability damage that you take by a small amount across your whole character. Since then, we've renamed it Indestructible, and changed it to cause that specific item to not take any durability damage. We think the change will make the stat more intuitive while providing a similar overall benefit.

    New Minor Stat: Leech (previously Lifesteel)
    Lifesteal is another minor stat that has been renamed and slightly redesigned since BlizzCon. Our original plan was for it to convert a percentage of your damage done to self-healing. We've extended it to work for healers as well, causing an extra percentage of all of the healing you do to heal you as well. With that change, the name was no longer fitting, so we're renaming it Leech.

    Proposed Minor Stat: Cleave
    We announced Cleave as a minor stat at BlizzCon, but have since run into some problems with it. Most importantly, it was of situational value to DPS classes, always valuable to healers, and had very little value to tanks. As a result, we were concerned it would cause items that would otherwise be equally appropriate for a healer and a DPS class to be viewed as "healer gear," which isn't our intent. We've shelved it for now, though we have some ideas about how it might show up occasionally in specific cases.

    The Complete List
    In summary, here's a complete list of our planned secondary and minor stats in Warlords of Draenor:

    Secondary Stats
    • Haste: (Unchanged) Increases attack speed, spell casting speed, and some resource generation
    • Critical Strike: (Unchanged) Increases your chance to critically strike, dealing double damage
    • Mastery: (Unchanged) Increases the effectiveness of your specialization-specific Mastery
    • Multistrike: (New) Grants two chances for your damage and healing effects to fire an additional time, each at 30% effectiveness
    • Versatility: (New) Increases damage and healing, and reduces damage taken
    • Spirit: (Unchanged, healer-only) Increases mana regeneration rate
    • Bonus Armor: (New, tank-only) Increases your armor
    Minor Stats
    • Movement Speed: (New) Increases your movement speed
    • Indestructible: (New) Causes the item to not take durability damage
    • Leech: (New) Causes you to be healed for a portion of all damage and healing done
    • Avoidance: (New) Reduces your damage taken from area-of-effect attacks.
    • As you can see, we have a lot of exciting changes and additions in the works designed to give you a variety of intuitive and interesting gearing options. We'll be keeping a close eye on how these are playing out in our alpha and beta testing, and we'll continue to refine and adjust as needed. As always, we look forward to hearing your constructive feedback!





    1. Основные изменения в Дреноре:
    • механику игры Варлоков кардинально не меняли по сравнению с остальныим классами;
    • Близзард считают, что у локов слишком много уникальных рейдовых способностей, потому ХС и Врата будут изменены;
    • кд на использование Демонических врат увеличили до 90 сек. (было 45 сек.), и дальность размещения уменьшили до 40 ярдов (было 70 ярдов); 5 cтаков, которые ограничивали кол-во юзов, убрали;
    • ХС больше не критует и его кд не может обнулиться, пока игрок не выйдитет из боя;
    • Drain Soul (Аффли) давал слишком много шардов после кила простых существ (4 шт.), потому реген шардов с одного кила уменьшили до 1 шарда, но добавили к ДС эффект от Malefic Grasp.
    • Близзы не довольны испльзование Drain Life, потому для Символа похищения жизни немного увеличат хил, чтобы мы прожимали дрейн чаще;
    • ФФ удален как способность, которой можно дпсить на ходу, это изменение коснулось всех аналогичных способностей других классов в Warlords of Dreanor.



    2. Армор сеты


    Близы частично вернулись к идеям сетов ТВС:
    - PvE t17 нормал/героик будут очень похожи по дизайну с PvP s16 за очки чести
    - PvE t17 мистик --> PvP топовый s16

    PvE t17 нормал/героик PvP s16 PvE t17 мистик PvP top s16

    В WoD бонусы сетов привязаны к спекам.
    Единого бонуса для всех спеков больше не будет:

    PvE T17 аффли 2 куска - While channeling Drain Soul on a target afflicted by your Corruption, Unstable Affliction, and Agony, the chance for Nightfall to activate is increased by 5%.
    PvE T17 аффли 4 куска - When Nightfall activates, the cooldown of Dark Soul is reduced by 10 sec.

    PvE T17 демон 2 куска - Corruption has a 10% chance to generate 1 charge of Hand of Gul'dan when dealing damage.
    PvE T17 демон 4 куска - Shadowbolt has a 50% chance empower your inner demon, temporarily bringing your Metamorphosis form out even while you are not transformed.

    PvE T17 дестро 2 куска - When Immolate deals damage it has a 10% chance to add a charge to Conflagrate.
    PvE T17 дестро 4 куска - Consuming an ember reduces the cooldown of Dark Soul by 5 sec.

    PvP демон 4 куска - When your Corruption or Doom effects are dispelled, you gain 100 Demonic Fury.
    PvP дестро 4 куска - Conflagrate generates 1 extra stacks of Backdraft.
    Item - Warlock T17 Affliction 2P Bonus: While channeling Drain Soul on a target afflicted by your Corruption, Unstable Affliction, and Agony, the chance for Nightfall to activate is increased by 5%.

    Item - Warlock T17 Affliction 4P Bonus: When Nightfall activates, the cooldown of Dark Soul is reduced by 10 sec.

    Item - Warlock T17 Demonology 2P Bonus: Hand of Gul'dan now has 1 additional maximum charge, and Corruption has a 10% chance to generate 1 charge of Hand of Gul'dan when dealing damage.

    Item - Warlock T17 Demonology 4P Bonus: Hand of Gul'dan has a 50% chance empower your inner demon, temporarily bringing your Metamorphosis form out even while you are not transformed.

    Item - Warlock T17 Destruction 2P Bonus: 15% chance to generate a full Burning Ember.

    Item - Warlock T17 Destruction 4P Bonus: When a Burning Ember is filled up, you have a 25% chance to reduce the cast time of Chaos Bolt by 50% and cause Chaos Bolt to consume no Burning Embers when cast.
    Item - Warlock WoD PvP Demonology 4P Bonus: When your Corruption or Doom effects are dispelled, you gain 100 Demonic Fury.
    Item - Warlock WoD PvP Destruction 4P Bonus: Conflagrate generates 3 extra stacks of Backdraft.
    Item - Warlock WoD PvP Affliction 2P Bonus: Getting stunned, silenced, interrupted, or feared generates 1 Soul Shard. Can only occur once every 15 sec.
    Item - Warlock WoD PvP Destruction 2P Bonus: When Immolate is dispelled, the cast time of your next Chaos Bolt is reduced by 3%.
    Item - Warlock WoD PvP Demonology 2P Bonus: When you or your pet are below 20% of maximum health, you gain 100 Versatility.
    Item - Warlock WoD PvP Demonology 2P Bonus (Low HP Buff): When you or your pet are below 20% of maximum health, you gain 100 Versatility.
    Item - Warlock WoD PvP Affliction 4P Bonus: After using Demonic Circle: Teleport, you gain 100 Versatility for 10 sec.




    Blizzard

    The following is an updated list of diminishing returns categories for crowd control effects in the Warlords of Draenor expansion. For additional details on CC changes in Warlords of Draenor, check out the "Crowd Control and Diminishing Returns" section of the official patch notes.

    Roots Stuns Disorients Incapacitates
    Death Knight
    -Chains of Ice (with Chilblains)

    Druid
    -Entangling Roots
    -Mass Entanglement

    Hunter
    -Charge (Tenacity pet)
    -Entrapment
    -Narrow Escape

    Mage
    -Freeze Water Elemental
    -Frost Nova
    -Ice Ward

    Monk
    -Disable

    Priest
    -Glyph of Mind Blast
    -Void Tendrils

    Shaman
    -Earthgrab Totem
    -Frost Shock (with Frozen Power)

    Warrior
    -Charge
    -Staggering Shout-Silences



    Silences
    Death Knight
    -Strangulate

    Druid
    -Glyph of Fae Silence

    Mage
    -Frostjaw

    Paladin
    -Avenger's Shield

    Priest
    -Silence

    Rogue
    -Garrote

    Racial
    -Arcane Torrent
    Death Knight
    -Asphyxiate
    -Gnaw (Ghoul)
    -Monstrous Blow (Ghoul w/ Dark Transformation active)
    -Remorseless Winter

    Druid
    -Bear Hug
    -Maim
    -Mighty Bash
    -Pounce

    Hunter
    -Binding Shot
    -Intimidation

    Mage
    -Deep Freeze

    Monk
    -Charging Ox Wave
    -Fists of Fury
    -Leg Sweep

    Paladin
    -Fist of Justice
    -Hammer of Justice
    -Holy Wrath

    Rogue
    -Cheap Shot
    -Kidney Shot

    Shaman
    -Pulverize (Primal Earth Elemental)
    -Static Charge (Capacitor Totem)

    Warlock
    -Axe Toss (Felguard)
    -Shadowfury
    -Summon Infernal

    Warrior
    -Shockwave
    -Storm Bolt

    Racial
    -War Stomp
    Druid
    -Cyclone

    Paladin
    -Turn Evil

    Priest[
    -Psychic Scream

    Rogue
    -Blind

    Warlock
    -Fear
    -Howl of Terror
    -Mesmerize (Shivarra pet)
    -Seduction (Succubus pet)

    Warrior
    -Intimidating Shout



    Knockbacks
    Death Knight
    -Gorefiend's Grasp

    Druid
    -Typhoon
    -Ursol's Vortex

    Hunter
    -Glyph of Explosive Trap

    Shaman
    -Thunderstorm

    Warlock
    -Fellash
    -Whiplash
    Druid
    -Incapacitating Roar

    Hunter
    -Freezing Trap
    -Wyvern Sting

    Mage
    -Dragon's Breath
    -Polymorph
    -Ring of Frost

    Monk
    -Glyph of Breath of Fire
    -Paralysis
    -Ring of Peace

    Paladin
    -Repentance

    Priest
    -Dominate Mind
    -Holy Word: Chastise
    -Psychic Horror

    Rogue
    -Gouge
    -Sap

    Shaman
    -Hex

    Warlock
    -Banish

    Racial
    -Quaking Palm










    3. Изменение контролящих абилок
    Все плохо
    Все очень плохо...хотя, нет, всем режут контроль
    У локов следующие изменения:
    • Blood Horror кд увеличили до 60 сек. (был 30 сек.) и повесили на общий деминишинг с Mesmerize эфектами.
    • Mortal Coil повесили на обищй деминишинг с Mesmerize эфектами.
    • Spell Lock больше не вешает сало, но каст все еще прерывает.
    • Optic Blast больше не вешает сало, но каст все еще прерывает и дамажит.
    • Sear Magic кд увеличили до 30 сек. (был 20 сек.).
    • Seduction и Mesmerize теперь имеют кд 30 сек.
    • Terrorguard больше не использует Terrifying Roar перед смертью.
    • Unbound Will кд увеличили до 2 мин. (был 1 мин.)
    • Cиняк (обычная и улучшенная версия) остался без дизарма.


    4. Видео











    5. Вопрос/Ответ (в процессе)

    В: Как изменился НР пулл? Что с базовыми характеристиками?
    О: Базового НР теперь нет, он равен 0. Есть базовое значение стамины (выносливости), которая и влияет на кол-во хелсов.
    На первом уровне 1 ед. стамины = 1,8 НР
    У абсолютного голого персонажа 1 уровня 22 ед. стамины, что в переводе в хелсы означает:
    22 * 1,8 = 40 НР

    Множитель стамины увеличивается с уровнем.
    На 100 уровне множитель равен 49.
    У одетого с квестов персонажа в среднем 250,000 НР, в зависимости от баффов.

    То же самое касательно базового урона и хила. Все значения будут увеличиваться исключительно скалированием при наборе статов, а не по умолчанию с получением уровня.




    В: Что с DPS?
    О: нормально все :) в квестовом/5ппл.инст шмоте c рейд баффами на 100 ур. средний дпс лока в разных спеках около 20 к.
    В сравнении с другими классами на бете это хороший показатель.




    В: Как теперь фармить старый контент?
    О: начнем с веселого. Разработчики назвали процесс уменьшения характеристик "сплющиванием" (в оригинале "Stat Squish").

    Фарм старого контента сложнее не станет.
    Всем существам из предыдущих экспаншенов были урезаны характеристики: НР, урон и т.д.
    28/02/2014
    Важно также понять, что эти изменения никак не отразятся на мощи героев и не помешают вам в одиночку сражаться с противниками из предыдущего контента.
    А чтобы полностью убедиться в том, что беспокоиться не о чем, мы увеличим урон, наносимый вашими персонажами противникам более низкого уровня. Таким образом, проходить старый контент станет еще удобнее.

    ru, eng





    В: Что варлоку успеть сделать к выходу WoD?
    О: Цепочку на зеленый огонь. За него дадут FoS:
    2014/06/10
    Великий подвиг
    Breaker of the Black Harvest Победите Канретада Чернодрева и овладейте пламенем скверны до того, как экспедиция отправится в Дренор.

    Наградный титул: Of the Black Harvest.




    В: Модели петов будут обновляться?
    О: нет


    Источник: wowhead.com


    6.0, Beta, lock, warlock, wod, бета, бэта, варлок,
    вов, вод, дренор, дрэнор, лок, пве, ПвП, чернокнижник, изменения, в
    Последний раз редактировалось Soleil; 24-07-2014, 13:01. Причина: обновлено
    - WoW, который вы могли не знать
    - Все скрытые места WoW (ч.1)
    - Все скрытые места WoW (ч.2)

    ...good times seem to be over
    they should have never gone away

  • #2
    Тоже уже жду хотеть
    just дуй it...

    Комментарий


    • #3
      так альфа ток. Да и рилм фесты все убрали.
      Смысла надкусывать пряники заранее нет.

      Комментарий


      • #4
        Не пролюбите FoS для лока:
        2014-06-10
        Великий подвиг

        Breaker of the Black Harvest: победите Канретада Чернодрева и овладейте пламенем скверны до того, как экспедиция отправится в Дренор.
        Наградный титул: Of the Black Harvest.


        Гайд для прохождения цепочки у нас есть
        - WoW, который вы могли не знать
        - Все скрытые места WoW (ч.1)
        - Все скрытые места WoW (ч.2)

        ...good times seem to be over
        they should have never gone away

        Комментарий


        • #5
          Ждем ключи
          - WoW, который вы могли не знать
          - Все скрытые места WoW (ч.1)
          - Все скрытые места WoW (ч.2)

          ...good times seem to be over
          they should have never gone away

          Комментарий


          • #6
            Эх.. что-то тянет обратно в эту наркоманию(

            у бурго-школьников так горит от того, что близы не выполняю своих обещаний

            Такие наивные, как будто в первый раз =D
            Последний раз редактировалось ViceNeo; 03-07-2014, 09:49.

            Комментарий


            • #7
              Первый пост обновлен базовой информацией по бете
              Пересмотрела блу посты, ничего не нашла про апдейт скинов петов :(


              Также началась вторая неделя раздачи ключей на вовхеде (обследуйте Аутленд, получите эксплор ачивы и апдейтните вовхед)
              - WoW, который вы могли не знать
              - Все скрытые места WoW (ч.1)
              - Все скрытые места WoW (ч.2)

              ...good times seem to be over
              they should have never gone away

              Комментарий


              • #8
                Рога в новом сете какие-то друидские, а плечи слишком похожи на хай энд катаклизма
                - WoW, который вы могли не знать
                - Все скрытые места WoW (ч.1)
                - Все скрытые места WoW (ч.2)

                ...good times seem to be over
                they should have never gone away

                Комментарий


                • #9
                  Добавлено видео новой анимации спелов



                  и видео с т17


                  п.с.: да и в целом у Sparkuggz-а весьма годный сайт
                  - WoW, который вы могли не знать
                  - Все скрытые места WoW (ч.1)
                  - Все скрытые места WoW (ч.2)

                  ...good times seem to be over
                  they should have never gone away

                  Комментарий


                  • #10
                    Они взяли мой "ветер в лицо" и превратили в "корова лизнула" =/


                    п.с.:
                    еще андедское обновленное


                    - WoW, который вы могли не знать
                    - Все скрытые места WoW (ч.1)
                    - Все скрытые места WoW (ч.2)

                    ...good times seem to be over
                    they should have never gone away

                    Комментарий


                    • #11
                      Дорогой дневник!
                      пока на вохе никому нафиг не надо мои потуги, на вовхеде без доната перекрасили цвет сообщений, выдали какой-то ачив Легендарный, странную ленточку и прилепили точку к аватару



                      перебраться в какой-нить свой блог, чтоли =/
                      - WoW, который вы могли не знать
                      - Все скрытые места WoW (ч.1)
                      - Все скрытые места WoW (ч.2)

                      ...good times seem to be over
                      they should have never gone away

                      Комментарий


                      • #12
                        Апнул се лока по предзаказу и зафигачил зеленый огонь =) Андеды шикарны, будем ждать остальных лиц и аксессуаров к ним.

                        Комментарий


                        • #13
                          Тем временем Lore запостил обновленный список деминишингов
                          Blizzard

                          The following is an updated list of diminishing returns categories for crowd control effects in the Warlords of Draenor expansion. For additional details on CC changes in Warlords of Draenor, check out the "Crowd Control and Diminishing Returns" section of the official patch notes.

                          Roots Stuns Disorients Incapacitates
                          [Death Knight
                          -Chains of Ice (with Chilblains)

                          Druid
                          -Entangling Roots
                          -Mass Entanglement

                          Hunter
                          -Charge (Tenacity pet)
                          -Entrapment
                          -Narrow Escape

                          Mage
                          -Freeze Water Elemental
                          -Frost Nova
                          -Ice Ward

                          Monk
                          -Disable

                          Priest
                          -Glyph of Mind Blast
                          -Void Tendrils

                          Shaman
                          -Earthgrab Totem
                          -Frost Shock (with Frozen Power)

                          Warrior
                          -Charge
                          -Staggering Shout-Silences



                          Silences
                          Death Knight
                          -Strangulate

                          Druid
                          -Glyph of Fae Silence

                          Mage
                          -Frostjaw

                          Paladin
                          -Avenger's Shield

                          Priest
                          -Silence

                          Rogue
                          -Garrote

                          Racial
                          -Arcane Torrent
                          Death Knight
                          -Asphyxiate
                          -Gnaw (Ghoul)
                          -Monstrous Blow (Ghoul w/ Dark Transformation active)
                          -Remorseless Winter

                          Druid
                          -Bear Hug
                          -Maim
                          -Mighty Bash
                          -Pounce

                          Hunter
                          -Binding Shot
                          -Intimidation

                          Mage
                          -Deep Freeze

                          Monk
                          -Charging Ox Wave
                          -Fists of Fury
                          -Leg Sweep

                          Paladin
                          -Fist of Justice
                          -Hammer of Justice
                          -Holy Wrath

                          Rogue
                          -Cheap Shot
                          -Kidney Shot

                          Shaman
                          -Pulverize (Primal Earth Elemental)
                          -Static Charge (Capacitor Totem)

                          Warlock
                          -Axe Toss (Felguard)
                          -Shadowfury
                          -Summon Infernal

                          Warrior
                          -Shockwave
                          -Storm Bolt

                          Racial
                          -War Stomp
                          Druid
                          -Cyclone

                          Paladin
                          -Turn Evil

                          Priest[
                          -Psychic Scream

                          Rogue
                          -Blind

                          Warlock
                          -Fear
                          -Howl of Terror
                          -Mesmerize (Shivarra pet)
                          -Seduction (Succubus pet)

                          Warrior
                          -Intimidating Shout



                          Knockbacks
                          Death Knight
                          -Gorefiend's Grasp

                          Druid
                          -Typhoon
                          -Ursol's Vortex

                          Hunter
                          -Glyph of Explosive Trap

                          Shaman
                          -Thunderstorm

                          Warlock
                          -Fellash
                          -Whiplash
                          Druid
                          -Incapacitating Roar

                          Hunter
                          -Freezing Trap
                          -Wyvern Sting

                          Mage
                          -Dragon's Breath
                          -Polymorph
                          -Ring of Frost

                          Monk
                          -Glyph of Breath of Fire
                          -Paralysis
                          -Ring of Peace

                          Paladin
                          -Repentance

                          Priest
                          -Dominate Mind
                          -Holy Word: Chastise
                          -Psychic Horror

                          Rogue
                          -Gouge
                          -Sap

                          Shaman
                          -Hex

                          Warlock
                          -Banish

                          Racial
                          -Quaking Palm
                          - WoW, который вы могли не знать
                          - Все скрытые места WoW (ч.1)
                          - Все скрытые места WoW (ч.2)

                          ...good times seem to be over
                          they should have never gone away

                          Комментарий


                          • #14
                            Демонологи больше не смогут сакать пета с помощью GoSac, заменой этому гримауру станет Grimoire of Synergy: прок на +демедж.
                            Хорошее изменение, как по мне.
                            23.07

                            Warlock
                            Demonology Changes
                            We were unsatisfied with Grimoire of Sacrifice for Demonology. Fundamentally, it did not fit Demonology’s theme to sacrifice their pet, full time. We had toyed with ideas where it acted as a temporary cooldown for Demonology, but have decided to replace it with a new talent, which is more theme-appropriate, and fits well against the competition in that talent row.
                            • Grimoire of Sacrifice is no longer available to Demonology Warlocks and has a new talent, Grimoire of Synergy in its place.
                            • Grimoire of Synergy: When the Warlock or their demon deals damage, there is a chance to trigger Demonic Synergy, granting the other one 15% increased damage for 15 seconds.



                            Видео с новыми абилками Инфернала и Думгварда
                            - WoW, который вы могли не знать
                            - Все скрытые места WoW (ч.1)
                            - Все скрытые места WoW (ч.2)

                            ...good times seem to be over
                            they should have never gone away

                            Комментарий


                            • #15
                              Добавлена секция с вопросами:
                              1. Изменение НР пула: нужно уточнить скейл фактор стамины
                              2. Средний дпс на бете
                              3. Фарм старого контента

                              ----------------------

                              Визуализацию чантов на пушке, возможно, можно будет или вовсе отключать при условии постройки чантерского здания в Гарнизоне
                              - WoW, который вы могли не знать
                              - Все скрытые места WoW (ч.1)
                              - Все скрытые места WoW (ч.2)

                              ...good times seem to be over
                              they should have never gone away

                              Комментарий

                              Кто на сайте

                              Свернуть

                              Присутствует 1. Участников: 0, гостей: 1.

                              Рекорд одновременного пребывания 2,302, это было 26-02-2015 в 04:02.

                              Обработка...
                              X